Op alle apparatuur geven wij 12 maanden garantie op onderdelen en arbeidsloon.
Binnen de garantieperiode wordt uitsluitend een deel voorrijkosten berekend bij het verhelpen van storingen op lokatie aan grote apparatuur zoals heteluchtovens en combi-steamers.
Een voordeel van het verhelpen op lokatie is dat u snel een monteur op de stoep heeft staan en het apparaat niet naar de leverancier terug gestuurd hoeft te worden wat vaak een lange tijd in beslag neemt.
Gezien de huidige verkeerssituatie rekenen wij daarvoor een deel van onze voorrijkosten a Euro 45,--. Kleine apparaten zoals friteuses kunnen aan ons per post gestuurd worden of er kan in overleg met ons een afhaalopdracht geregeld worden met onze bode dienst. Wij streven ernaar storingen binnen 24 uur op te lossen.
Na melding van uw storing op lokatie wordt er door ons direct een service bedrijf ingeschakeld. Dit service bedrijf neemt contact met u op om een afspraak voor een monteur te maken.
Kleinere apparaten kunnen in overleg opgestuurd worden aan de leverancier.
Deze worden op de dag van binnenkomst in behandeling genomen en binnen 2 werkdagen retour gestuurd.